1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507762 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038485

Sv: Silly Season
Berrrrrra: Så du säger att alla era random juniorer är bättre haha. Sen ville ju Östman vara kvar med, men ni vet inte vad ni håller på med så ni släppte honom och sen skrev han på för en bättre liga..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
modomille: Jag vet inte hur mycket du sett av Leksand förra säsongen men att Östman och Karlberg inte får stanna är helt i linje med deras prestationer. Även Jon Knuts som ligger mig extremt varmt om hjärtat har ingenting i laget att göra längre, fruktansvärt dålig denna säsong även han.

Jag förstår att du tror att jag bara bashar Mackan nu för att han lämnar men de e verkligen inte det jag är ute efter.

Jag är förvånad bara och ville mest se lite vad ni tänker och tror om honom som spelare.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB