Inlägg: 3038492
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Berrrrrra: Det faktum att Östman lämnade för en bättre liga, samtidigt som Karlberg var jagad av toppkonkurrenter och de finska mästarna, visar bara att ni inte visste vad ni höll på med. Nu står ni istället där med en trupp som till hälften består av random juniorer och osäkra nordamerikanska värvningar. Ollas försökte leka smart men dribblade bort sig..
Jag förstår att du tror att jag bara bashar Mackan nu för att han lämnar men de e verkligen inte det jag är ute efter.
Jag är förvånad bara och ville mest se lite vad ni tänker och tror om honom som spelare.