1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507762 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038488

Sv: Silly Season
Frontschwein: Instämmer helt. Tänk om vi inte agerat så snabbt, och istället för Caderoth, hade fått in nån som Olofsson från Löven. Med "Supercenter" - Olofsson - EJK - Bjerse" hade centerlinjen kännts helt annorlunda.

Kan egentligen inte förstå hur vi lyckats missköta centerpositionen åter igen och varför vi inte har ekonomi till två toppcentrar i ligan... Inget topplag i SHL eller HA har så svaga toppcentrar (om vi inte värvar från NHL) i första + andra femman som vårt kära MoDo...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
ÖSK_82: Jag tar hellre Caderoth än Olofsson som är bra i baren men en sopa på isen.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB