Inlägg: 3038500
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Berrrrrra: Och säsongen innan det gjorde han 13 mål. Jag bryr mig inte så mycket om hur han presterade förra säsongen eftersom han var skadad, och i princip alla spelare i Leksand förutom Östman sög röv. Sen tror jag inte att Karlberg kommer leda vår offensiv, det kommer inte ens bli hans roll. Han kommer vara en komplementspelare i en offensiv kedja, och jag är nöjd om han gör runt 35 poäng.
Ganska säker att du kommer vara grymt besviken vid den tidpunkten om du tror att detta är en spelare som ska vara stort bidragande i er offensiv.
Jag vill bara ha det sagt. Han platsade inte i ett uselt Leksand ifjol. Ombytt 13e spelare och ibland inte ens det.
Pappavärvning 100%.