Berrrrrra: Och säsongen innan det gjorde han 13 mål. Jag bryr mig inte så mycket om hur han presterade förra säsongen eftersom han var skadad, och i princip alla spelare i Leksand förutom Östman sög röv. Sen tror jag inte att Karlberg kommer leda vår offensiv, det kommer inte ens bli hans roll. Han kommer vara en komplementspelare i en offensiv kedja, och jag är nöjd om han gör runt 35 poäng.
Inlägg: 3038502
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille:
Der är inget som säger att han kommer att vara i vårr 1: a lina heller när vi börjar...
Det kan lika gärna se ut så här;
NY - NY - Elton. H
Karlberg - Miilan/EJK - E. Larsson
Måns C - Cederroth - E.J.K/Mattsson
Der är inget som säger att han kommer att vara i vårr 1: a lina heller när vi börjar...
Det kan lika gärna se ut så här;
NY - NY - Elton. H
Karlberg - Miilan/EJK - E. Larsson
Måns C - Cederroth - E.J.K/Mattsson
+ 2