1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507776 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038506

Sv: Silly Season
Gavelo: det går väl hursomhelst inte att blunda för att vi har ett riktigt jävla snålbygge med i princip bara brunkare. Inte en enda signal till att vi satsar på att tillhöra toppskiktet för det kommer inte detta lag att göra. Karlin kommer avsluta med ett blekt Kalmar på högre slutsiffra.

Nästa år är det ett annat lag som köper ihop shlplatsen. Troligtvis det degraderade laget. Ett hopplöst ekorrhjul för modo som alltid kommer ligga kvar här i mitten framöver.

Men hinken fick ju ge berglund , jeppe och nya polaren måns fina löner som ingen annan klubb skulle matcha.

Det enda som är förvånande är väl att Anton gradin aldrig erbjöds en roll i första linan för en halv mille i månaden.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Frontschwein: Omöjligt att säga om vi har ett snålbygge när alla inte är presenterade än, sen bevisade väl förra säsongen att dyr spelartrupp inte per automatik vinner matcher.

Jag tror som alltid att en balanserad trupp med rätt rollspelare där alla drar åt samma håll vinner matcher i mycket större utsträckning än endast fullsmetade stjärnlag.

Jag tror faktiskt att vi kniper 3e platsen

Sv: Silly Season
Frontschwein: Bara löjligt snack när AIK och vi är favoriter till att gå upp enligt oddsen, och då har vi inte värvat klart.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB