1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507776 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038511

Sv: Silly Season
Frontschwein: Bara löjligt snack när AIK och vi är favoriter till att gå upp enligt oddsen, och då har vi inte värvat klart.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
modomille: MoDo är ju tokbäst och vi värvar när vi vill. Andra horlag kan ju stå bredvid och hora.

Sv: Silly Season
modomille: kan ju inte såga förän vi gjort 5 matcher med ordinarie lag, men jag kan inte se oss som favoritklungan till att gå upp. Inte ens i närheten. I dagsläget

Sv: Silly Season
modomille:

Snälla.. Ger honom inte ny syre nu...
Han har varit så lugn ich fin ett tag nu...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB