1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507792 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038553

Sv: Silly Season
Costanza: Karberg är ingen spelare för nån toppkjeda.
Tre klass måste in ytterligare.
Det gäng som finns på pappret nu är , med nöd och näppe
topp sex.
Kanske är det så att Modo nöjer sig så, inga ambitioner att nå SHL, denna säsong.
Låååångsiktig strategi uppenbarligen!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB