1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507792 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038556

Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Håller med dig. Ser ingen satsning. En köttagrupp utan spets kan nog alla skriva under på. Fattar inte varför. Ger gärna junisar grym speltid men truppen är ju torr.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Costanza: Finns två aspekter som inte går att ta på men som kommer påverka enormt, dels om gruppen kommer ihop och drar åt samma håll, och ifall tränarna får ihop ett fungerande spel. Vi såg förra säsongen att det inte spelar någon roll hur bra spelarna är individuellt om det andra saknas. Bara att hoppas.

För min del får gruppen gärna ha taggarna utåt och vara lite förbannade att ingen tror på dom.

Sv: Silly Season
Costanza: Jag och Leffe kommer bada i kloakerna om Modo avancerar till SHL.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB