1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507794 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038565

Sv: Silly Season
Costanza: Finns två aspekter som inte går att ta på men som kommer påverka enormt, dels om gruppen kommer ihop och drar åt samma håll, och ifall tränarna får ihop ett fungerande spel. Vi såg förra säsongen att det inte spelar någon roll hur bra spelarna är individuellt om det andra saknas. Bara att hoppas.

För min del får gruppen gärna ha taggarna utåt och vara lite förbannade att ingen tror på dom.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Haakana32: visst är det så. Om det berodde på kassa backar eller kasst spelsystem låter jag vara osagt. Men hade vi fått puckar till forwards i fart så hade vi nog gjort bättre ifrån oss ifjol.
Men låt oss säga att kravbilden ökar, taktikdelen är smartare och fler som kämpar varje dag.
Ja då kanske vi kommer någon placering högre upp.

Men vete sjutton om det får laget att gå längre i ett slutspel.
Jag hoppas förstås att det ska räcka, men vem vet.
Som några skrivit så känns det än som att all offensiv ligger på hermansson o sundström + de två som är kvar.

Jag är orolig, men svagt positiv.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB