+ 3
Inlägg: 3038565
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Haakana32: visst är det så. Om det berodde på kassa backar eller kasst spelsystem låter jag vara osagt. Men hade vi fått puckar till forwards i fart så hade vi nog gjort bättre ifrån oss ifjol.
Men låt oss säga att kravbilden ökar, taktikdelen är smartare och fler som kämpar varje dag.
Ja då kanske vi kommer någon placering högre upp.
Men vete sjutton om det får laget att gå längre i ett slutspel.
Jag hoppas förstås att det ska räcka, men vem vet.
Som några skrivit så känns det än som att all offensiv ligger på hermansson o sundström + de två som är kvar.
Jag är orolig, men svagt positiv.
Men låt oss säga att kravbilden ökar, taktikdelen är smartare och fler som kämpar varje dag.
Ja då kanske vi kommer någon placering högre upp.
Men vete sjutton om det får laget att gå längre i ett slutspel.
Jag hoppas förstås att det ska räcka, men vem vet.
Som några skrivit så känns det än som att all offensiv ligger på hermansson o sundström + de två som är kvar.
Jag är orolig, men svagt positiv.
För min del får gruppen gärna ha taggarna utåt och vara lite förbannade att ingen tror på dom.