1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507893 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039010

Sv: Silly Season
Willow: Lite komiskt att SSK hyllas nu och lyfts upp för att de har tagit in några flashiga namn, när de ser ut att få EXAKT samma problem som vi hade förra säsongen. En trög och trubbig backsida, en coach i AJ som inte kan sätta ett anfallsspel. Man kan tycka att "experterna" borde lyfta upp de frågetecknen med tanke på hur det gick för oss, men nej, det är bara snack om flashiga namn. Apropå det jag skrev tidigare..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
modomille: Det är klart SSK kan lyckas, men jag ställer mig lite frågande till att ta in så "spelande" forwards som Stevens, Souch och kanske framförallt Skager osv när AJ vill spela mest dump and chase. Kanske att nordamerikanerna kan hanterra det, men hur ska Linus Skager fungera i det där tänker jag.

Sedan tyckte jag Vanderbeck är lite svår att hantera. Tveksam defensiv och lite av en individualist. Under slutspelet var han en udda fågel, men tilläts spela så då han gjorde mycket poäng. Finns såklart risk att det blir väldigt många kockar i samma soppa. Något vi uppenbarligen inte klarade hantera bra.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB