Willow: Lite komiskt att SSK hyllas nu och lyfts upp för att de har tagit in några flashiga namn, när de ser ut att få EXAKT samma problem som vi hade förra säsongen. En trög och trubbig backsida, en coach i AJ som inte kan sätta ett anfallsspel. Man kan tycka att "experterna" borde lyfta upp de frågetecknen med tanke på hur det gick för oss, men nej, det är bara snack om flashiga namn. Apropå det jag skrev tidigare..
+ 1