+ 1
Inlägg: 3039012
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Willow: i dagsläget utan riktig sniper och förstecenter skulle SSK troligen slakta oss i bäst av sju
+ 2
Sedan tyckte jag Vanderbeck är lite svår att hantera. Tveksam defensiv och lite av en individualist. Under slutspelet var han en udda fågel, men tilläts spela så då han gjorde mycket poäng. Finns såklart risk att det blir väldigt många kockar i samma soppa. Något vi uppenbarligen inte klarade hantera bra.