SKiLMY: Är nog mest för namnen börjar på karl, i övrigt inga likheter
Inlägg: 3039133
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Robin Ztorken L: Både Rosen och Yoon tror att vi har en stor chans att gå upp och att vi blir ett topplag. Nu fattar jag att Yoon har dålig möjlighet att värdera det, men hans agent lär ha kollat upp det. De tror att du har fel i vad Hinken och MoDo har för ambition och att du nedvärderar våra chanser...
Själv tror jag definitivt vi kommer topp fyra, men om vi rent av vinner serien har jag ingen aning om innan vi har en full trupp och då blir det som bäst en utbildad gissning
Själv tror jag definitivt vi kommer topp fyra, men om vi rent av vinner serien har jag ingen aning om innan vi har en full trupp och då blir det som bäst en utbildad gissning
+ 2