Inlägg: 3039254
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Silly: Tror det är för att ta spelare rent generellt, men inte spelare som skriver på efter det datumet.
Den 24e juni hade inte draften varit så jag tror nog att det finns ett senare datum för spelare som skriver specifikt för NHL och man fixar en ersättare för dem.
Löven tog Barklund utan att de tappat någon till NHL. Nu får de inte ta fler från HA om de inte tappar en spelare till NHL tänker jag... Det datumet är nog halvvägs in i juli...
Den 24e juni hade inte draften varit så jag tror nog att det finns ett senare datum för spelare som skriver specifikt för NHL och man fixar en ersättare för dem.
Löven tog Barklund utan att de tappat någon till NHL. Nu får de inte ta fler från HA om de inte tappar en spelare till NHL tänker jag... Det datumet är nog halvvägs in i juli...
Sv: Silly Season
Silly: Vad jag hört så korrekt. det datumet borde vara passerat nu. Men sen ifall en SHL klubb tappar en spelare till NHL eller liknande så kan dom komma in efter det datumet och ta något från HA osv vill jag minnas också.
Var det inte det datumet dom flyttade fram i år från den 27 J6ni till 24 Juni?
Jag kan ha misstolkat det också??