Sv: Silly Season
Silly: Tror det är för att ta spelare rent generellt, men inte spelare som skriver på efter det datumet.
Den 24e juni hade inte draften varit så jag tror nog att det finns ett senare datum för spelare som skriver specifikt för NHL och man fixar en ersättare för dem.

Löven tog Barklund utan att de tappat någon till NHL. Nu får de inte ta fler från HA om de inte tappar en spelare till NHL tänker jag... Det datumet är nog halvvägs in i juli...