1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508017 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039557

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:


2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf

Som skal spela om en plats i år!

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Man tänker Timander, som inte gick spikrakt. Utlånad till Husum minns jag, men blev stabil. Gillar att MoDo satsar på backar med fysik, sen har vi spelare som Hallin. Bra mix.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:

Finns 2 till i J 20 som kanske kan få prova att få komma in och få lite speltid och smälla på stjärnorna i motståndarlagen.

www.eliteprospects.com/player/718740/mans-wiberg


www.eliteprospects.com/player/897558/gordon-palmgren

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Fohlin som gick till Västerås var väl dessutom bänkad där och fick knappt spela alls. Undrar om man inte glorifierar sådana som han, Wahlberg, Berg och Ingmans insatser. Berg har utvecklats, men rest. Nja...

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB