Silly: Man tänker Timander, som inte gick spikrakt. Utlånad till Husum minns jag, men blev stabil. Gillar att MoDo satsar på backar med fysik, sen har vi spelare som Hallin. Bra mix.
Inlägg: 3039565
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Den här länken fungerar inte riktigt, jag som såg framför mig att få ta del av att som tikare bli "hyllad" på riktigt här i fiendeland ;)
+ 1