+ 1
Inlägg: 3039596
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Caderoth ÄR starkare defensivt, det är fakta.
Ibland tror jag du bara leker besserwisser för att du har tråkigt.?!
Nej ingen skulle vara så dum att man valde Arvid före Per så sluta påstå att jag skulle välja Caderoth för jag har inte ens varit i närheten av att påstå något sådant.
Håll dig till det jag säger ist!
Caderoth är alltså bättre defensivt än vad Svartvadet var i sin prime och båda är rätt lika i spelstil, sen att Svartvadet var mycket bättre hör inte till diskussionen utan jag påvisade bara vilken roll Caderoth har när du började prata om bristen på poäng.
Ibland tror jag du bara leker besserwisser för att du har tråkigt.?!
Nej ingen skulle vara så dum att man valde Arvid före Per så sluta påstå att jag skulle välja Caderoth för jag har inte ens varit i närheten av att påstå något sådant.
Håll dig till det jag säger ist!
Caderoth är alltså bättre defensivt än vad Svartvadet var i sin prime och båda är rätt lika i spelstil, sen att Svartvadet var mycket bättre hör inte till diskussionen utan jag påvisade bara vilken roll Caderoth har när du började prata om bristen på poäng.
+ 1
Så om du hade fått välja mellan en Svartvadet i sin prime och Arvid Caderoth som rollspelare, så hade du alltså valt ...Caderoth.
Jag nöjer mig med att konstatera att vi ser på saken annorlunda.