Gavelo: Är det nåt vi alla kan kramas om så är det att MoDo Hockey är bäst vad gäller hockey, bästa juniorerna varje år. Sen att äckliga klubbar köper upp dem måste vi skita i. Vi får miljoner varje år.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)