Bömber och granater nu på Teg. Blixtarna slår hårt mot Kenttä och träladan! Sitter och ser det Live på våning 6 och JÄÄVLAR vad det smäller därborta!
Inlägg: 3039700
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Noterar att Isac Hedqvist förblir odraftad. Han som hoppades på en sen tingning nu när han fått spela för Tre Kronor osv.
Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!
Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Är det Modos nye förstacenter som håller på att göra entré?
+ 1