Poffa: Nån som vet varför Wennerberg inte är med? Han spelar ju också fysiskt och rejält och passar bra in i kedjan med Gästrin och Peter Öberg, precis som Hedlund. Någon av de två borde spela i den kedjan. Och Janne Öberg, han kan vara maskot eller nåt.