Sv: DIF-MoDo, 19 oktober, lirar Muiraren?
Petey21:

Wennerberg med i kväll, åtminstone till Globen. Med på planet ner till Sthlm. Tyder väl på att han får sitta på bänken och att Hedlund går in någon av de spelande kedjorna.