Sv: DIF-MoDo, 19 oktober, lirar Muiraren?
Poffa: Bra att Wennerberg får hänga med trots allt, okej att han inte petar Hedlund, men han är definitivt bättre än Janne Öberg. Så ska nån sitta på bänken borde det i första hand vara just Öberg, sen får väl de andra två göra upp om platserna.