Sv: DIF-MoDo, 19 oktober, lirar Muiraren?
1-0 till djurgårn då, trodde det va Modo som gjorde mål, publiken hördes ju inte ett dyft, eller så är det bara modoiter i Globen. Kommentatorerna är verkligen sömniga.