Sv: DIF-MoDo, 19 oktober, lirar Muiraren?
NuMo: Vad var det förresten för fel på Salle? Hade han till slut insett att han oftast är helt över och tar fullständigt vansinniga utvisningar och helt enkelt stannat hemma?