Rögle - MODO Hockey 2010-01-09
Jag har börjat inse att de så kallade ledarna i detta lag är inte motiverade att lira i elitserien. kliv av nu och försvinn! Detta är en måstematch, då offrar man framtänderna för i helvete!
Berka: Det gör han inte heller idag. Däremot påstår kommentatorna att han hade problem, men det var Hannu som spelade fast oss.
Sondell var inte bedrövlig förra matchen heller, sedan han blivit av med sänket Westin. Sondell har axlat Hedins roll som den hackkyckling många MoDofans så desperat söker efter. Gör man en dålig match ska man kritiseras för den insatsen, men nu räcker det att Sondell befinner sig i samma landsända för att han ska beskyllas för allt elände som inträffar på isen.
Nu vänder vi skiten i tredje.
Man måste röra om i kedjorna för att om möjliogt väcka laget men jag är rädd för att det enda som kan rädda detta lag från kvalserien är Foppa
Redigerad kommentar
NuMo:
Ja, denna match hade vi vunnit med ett bättre målvaktsspel, så är det bara....
Just nu är jag så arg att jag faktiskt inte borde skriva något mer, så det är nog bäst att jag slutar...
Undra hur sjuk Pikka är, han verkar inte ha kraft för några utflykter idag.