Vikingmodo : Menar du att vi inte har någon Bernhardt eller ingen poänggörare? För poänggörare har vi sen kommer nog ingen göra 50 poäng, men det är väldigt ovanligt att backar gör det också.
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Fohlin som gick till Västerås var väl dessutom bänkad där och fick knappt spela alls. Undrar om man inte glorifierar sådana som han, Wahlberg, Berg och Ingmans insatser. Berg har utvecklats, men rest. Nja...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf
Som skal spela om en plats i år!
2 av dom är våra 2 defensiva monsterbackar till Juniorer..
Knights
Hägglöf
Som skal spela om en plats i år!
Sv: Silly Season
Willow: Ja till viss del liknar truppen mer den vi gick upp med men tycker backsidan är svagare. Vi har ingen poänggörare och saknar ett par fler defensiva grovjobbare som Folin och Ingman.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Elton är en kul spelare att ha i vårt annars trubbiga lag idag. Hoppas det kommer in ett par tunga poängspelare nu i slutet. Blir intressant att följa Falkenhäll också som öste på bra då han fick chansen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Påminner om att runda 2-7 börjar 17. Där finns chans för Malcom Gästrin, Knights och Hägglöf att gå.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Har ju inte undgått någon i år att han fuskat defensivt och är en individualistisk spelare. Han hade gått topp 10 om han hade en bättre allaround-förmåga. Krävs ingen Einstein för att förstå det.
Förhoppningsvis får vi ha kvar honom denna säsongen. Det är en boost bara att han fått erfarenhet från en seniorsäsong.
Förhoppningsvis får vi ha kvar honom denna säsongen. Det är en boost bara att han fått erfarenhet från en seniorsäsong.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt:
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.