Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
« Föregående · 380152 · Nästa » Till forumet
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
mike66: Modos målmissar gör ju lätt att ett ettett mål kommer närmare.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo:
Nåja, Leksands och MIFs varande i största allmänhet verkar iaf skriva på ett förnyat elitseriekontrakt för MoDo, säsongen 2004-05.
Nåja, Leksands och MIFs varande i största allmänhet verkar iaf skriva på ett förnyat elitseriekontrakt för MoDo, säsongen 2004-05.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
mike66:
Nejdå, Juuso har inspirerats av Brian Boucher i Phoenix och lär hålla nollan åtminstone 4 matcher till
Nejdå, Juuso har inspirerats av Brian Boucher i Phoenix och lär hålla nollan åtminstone 4 matcher till
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Jag begär mätning av målburen. Höjden verkar vara lite väl låg över havet.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo:
Ja Salles ribbkomplex fortsätter, man minns fortfarande semin mot frölunda -96, den va inne!!
Inte för o va långsur men
Ja Salles ribbkomplex fortsätter, man minns fortfarande semin mot frölunda -96, den va inne!!
Inte för o va långsur men
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
YaQoP: -96, det var ju inte så länge sen.
Modos powerplay är så uselt. In med psykologer. Pirros hjärna måste skrynklas.
Modos powerplay är så uselt. In med psykologer. Pirros hjärna måste skrynklas.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo: Moso verkar inte vilja ge Timrå chansen att spela nummerärt underläge igen. För säkerhets skull så använder man olagligheter för att få ut egna spelare.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo: Moso?
Ibland hamnar jag i falsk osäkerhet och glömmer nästan attt lyssna på matchen. Det här slutar säkert som det står.
Ibland hamnar jag i falsk osäkerhet och glömmer nästan attt lyssna på matchen. Det här slutar säkert som det står.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
YaQoP: Vet inte. Jag svarade Krukov för att helgardera, fast jag hörde inte riktigt frågan.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo: Om vi förlorar så kommer jag förmodligen att lämna in en protest.
Jag såg nämligen att du har varit inne hos Lulingarna och fuskat.
Jag såg nämligen att du har varit inne hos Lulingarna och fuskat.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Sju minuter på oss att släppa in ett mål. Vi börjar med det negativa. Vi har en man mer på banan. Salle kanske kan göra något desperat.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo:
Men vaf*n, jag kan inte förlika mig med det här - jag startar urpompösa och fjantiga trådar med budskapet om att vi ska vinna matcher - och så gör vi det bara. Någonstans måste det finnas ett högt pris för det här, eller är det redan betalat, i form av en sk*tsäsong?
Är det faktiskt verkligen sant att jag snart ska få lägga in min Bo, Assar och Anders-bild igen?
Men vaf*n, jag kan inte förlika mig med det här - jag startar urpompösa och fjantiga trådar med budskapet om att vi ska vinna matcher - och så gör vi det bara. Någonstans måste det finnas ett högt pris för det här, eller är det redan betalat, i form av en sk*tsäsong?
Är det faktiskt verkligen sant att jag snart ska få lägga in min Bo, Assar och Anders-bild igen?
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
fy fan för er publik. Ni kan tyvärr inte hockey. Dags att stänga käftarna. Får ju huvudvärk när jag lyssnar på era matcher via radioN!!!!!!
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Björn VII: Säger som jag sa i tikarnas gästbok. Modo vinner inte sina matcher förrän tiden runnit ut.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Fanzin: Gnäll i din egen gästbok. Att publiken är som de är världen över kan du inte göra något åt. Det är bara att konstatera att en dålig förlorare är en sämre människa än en som hjälper sitt lag genom att påverka domaren via busvisslingar.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo:
Nej, nu är det dags att spärra upp käftarna på vid gavel, tror jag, då en sitt vackert-tråd på sedvanligt vis självklart skall avrundas med en gapa-stort-bild.
[bild]w1.461.telia.com/~u46125032/jubel.JPG[/bild]
Gokväll i poängfabriken!
Nej, nu är det dags att spärra upp käftarna på vid gavel, tror jag, då en sitt vackert-tråd på sedvanligt vis självklart skall avrundas med en gapa-stort-bild.
[bild]w1.461.telia.com/~u46125032/jubel.JPG[/bild]
Gokväll i poängfabriken!
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Björn VII, NuMo: Grattis. Lika bra att ta örnen vid hornen pådirekten. I möra så slipper ni se mig här på SpS. Faen va skönt.
Ps. Ni är som lillebröder för mig.
Ps. Ni är som lillebröder för mig.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
mike66: det var tråkigt att höra. En dag utan mike 66 är ju som vilken dag som helst, men en dag med, är som Nolby med knöl.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Vilken underbar tillställning det var ikväll. Att läxa upp lillebror är det bästa jag vet!
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
mike66:
Och du skrämmer mig inte som eventuell framtida storebror heller, så puss&kramåslutpålänsderbyeländet för i år!
Och du skrämmer mig inte som eventuell framtida storebror heller, så puss&kramåslutpålänsderbyeländet för i år!
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo: Jag tycker att det ska bli skönt att få vila upp mig och ladda inför dödsmässetifot på söndag.
ZZZZZzzzzZZZZZäta på er ZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZ
Ps. Även Frisco och Mats Edström känns litegrann som lillebröder för mig. Lillesystern förstår ni ju själv vem det är.
ZZZZZzzzzZZZZZäta på er ZZZZZZZZzzzzzZZZZZZZZZ
Ps. Även Frisco och Mats Edström känns litegrann som lillebröder för mig. Lillesystern förstår ni ju själv vem det är.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Fy fan vad jag hatar Timrås supportrar. ÄCKLIGT skönt att få tyst på de där skadeglada smartass-småbröderna (som har fått för sig att de växt om) som tror att DE är länets hockeygigant. De måste då vara bättre än oss inbördes och i tabellen i väldigt många år innan jag anser dem vara större än oss.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Mattias Timander jublar också ikväll....men mest för att han har fått byta klubb till Flyers.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Jag kan inte låstas bort att de är landets svinigaste supporters.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
shinzawai: Jag har ett par "skott" på bröstet över till dig. Du kan få ett om du sitter fint.
Ps. Du känns också som en riktig testosteronstinn lillebror för mig. Pjössiljumskenogonatt#2 ZZZZZzzZZZZZäta ZZZZZZZZzzzzZZ
Ps. Du känns också som en riktig testosteronstinn lillebror för mig. Pjössiljumskenogonatt#2 ZZZZZzzZZZZZäta ZZZZZZZZzzzzZZ
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Boarding-Bob: Va bra. Då får han spela några matcher innan det blir farmen igen, så kanske han ledsnar och flyttar hem.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
260kg kärlek: 260 kilo lustgas känns det som man har dragit i sig.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
shinzawai: Tar du inte i lite väl mycket nu? Finns många bra supportrar i Timrå. "Rötägg" har alla klubbar.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo:
Exakt, han blir sågad direkt på deras forum, "oh, no more euro-trash!!"
Är det någon som vet hur Micke P mår därnere i Knäcke-land, är han välkommen tillbaka till Modo framöver?
Exakt, han blir sågad direkt på deras forum, "oh, no more euro-trash!!"
Är det någon som vet hur Micke P mår därnere i Knäcke-land, är han välkommen tillbaka till Modo framöver?
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Portello: Ähh lillebrosan var så elak över segern så han hoppa jämfota ner i bingen. ZZZZZZZZZzzzZZZZZZZZZ#4
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Boarding-Bob: En spelare som platsar är alltid välkommen om han inte gjort bort sig fullständigt. Att byta omgivning och ett annat lag är inte så farligt. Men jag gissar att han aldrig kommer att platsa igen. Det kommer att bli trångt att få plats i Modo snart.
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
NuMo: Jag är människa först, modoit sekundärt. (Jag är inte som MODOMartin och sätter MoDo framför familjen..)
Sv: Sitt vackert! (#2) - Derbytråd #6
Portello: alla regler har undantag. jag har aldrig stött på en trevlig timråfan i verkligheten, och verkligen inte här inne.
« Föregående · 380152 · Nästa »