Slutspelsserien
« Föregående · 1958293 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspelsserien
{5647}: Inte bara vi på bortastå som tycker det då, man hinner ju inte se fan 😁
+ 1
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: det gick målmässigt bättre när jag bytte till den ursprungliga kanalen, vidskepelse eller inte? 😉
+ 1
Sv: Slutspelsserien
Eller: Trodde det var hägga som målade hahaha, såg lite för skicklig ut för att vara han ;). Vad säger ni om domarna?
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: Skit period. Men två positiva saker. 1-1 och att det inte kan bli sämre. :-)
Sen har vi säkert nån kompensationsutvisning vi kan få förr eller senare.
Sen har vi säkert nån kompensationsutvisning vi kan få förr eller senare.
+ 4
Sv: Slutspelsserien
{7639}: Felbeslut att ge pucken till Karla där, skulle släppt ut pucken till Björka istället som har möjlighet att skjuta direkt.
Sv: Slutspelsserien
Tarasov: Jag hoppas mest man ger fan i att släppa en till innan periodens slut. :-P
1-0 går alltid att ta igen.
Ersson kan bli jobbig men återstår att se.
1-0 går alltid att ta igen.
Ersson kan bli jobbig men återstår att se.
Sv: Slutspelsserien
Domsjö:
Man har iaf lyft aug efter inledningen, hoppas man Ian få in en före periodslut.
Man har iaf lyft aug efter inledningen, hoppas man Ian få in en före periodslut.
Sv: Slutspelsserien
{7639}: Varken Karla eller Toby känns på hugget ikväll.
Inte de spelare vi behöver en dålig kväll ifrån direkt...
Inte de spelare vi behöver en dålig kväll ifrån direkt...
Sv: Slutspelsserien
{5647}: gäller att forwards täcker upp då våra backar är så offensiva, kontringarna kommer direkt, nu har de gjort rätt för en kvittering
Sv: Slutspelsserien
Eller: Ersson blir säkert oss övermäktig.. vi kom nyss 3 mot 1 efter att VIK missat ett friläge..0
+ 1
Sv: Slutspelsserien
{5647}: Linjemännen brukar ba duktig på se att den är ute men vette fan om jag inte hlöer med Karla i den situationen. Bladet såg ju ut å va innanför.
Sv: Slutspelsserien
{5647}: Jobbgt för domaren med repris. Så uselt att döma offside när pucken aldrig ens är nära att vara utanför.
Sv: Slutspelsserien
Eller: Rejält. Samtidigt är ju klubban under armarna.
Rimligt att vi åker på utvisning när vi knappt är på banan.
Vi ligger efter i ALLT.
Rimligt att vi åker på utvisning när vi knappt är på banan.
Vi ligger efter i ALLT.
Sv: Slutspelsserien
Monno: men djävlar vad Zetterberg filmar. Möjlig utvisning, men att kasta sig sådär är bara löjligt.
Sv: Slutspelsserien
Från Hörnefors:
Ingen drömstart precis, och VIK är rätt bra på att spela på ledning😪
Ingen drömstart precis, och VIK är rätt bra på att spela på ledning😪
Sv: Slutspelsserien
modomille: Jag är nervös och taggad. Jag hoppas och mitt hjärta tror på vinst. Men min hjärna säger att det är en väldigt liten chans att vi blir vinnare av slutspelsserien. Ungefär som när man spelar på lotto, man tror inte på vinst men man är lite spänd och hoppfull när det kommer till dragning.
Men förluster är lättare att ta om laget verkligen går för det, dom här sista matcherna.
Men förluster är lättare att ta om laget verkligen går för det, dom här sista matcherna.
Sv: Slutspelsserien
{8384}: Efter att ha sett den här matchen mellan AIK och Oskarshamn så tror jag att oavsett vilket lag som vinner slutspelsserien så får dom svårt att slå något av dom här lagen.
+ 4
Sv: Slutspelsserien
{8384}: oik var så sjukt värd den vinsten! Hovet ser ut som en större variant av timrås arena. Branta läktare? Aldrig varit där men ser stort ut på tv
Sv: Slutspelsserien
Heyerdal: Jag tror att Hovet har en överlägsen akustik.
Har för mig att det är en av orsakerna varför varken AIK eller DIF gillar globen.
Har för mig att det är en av orsakerna varför varken AIK eller DIF gillar globen.
Sv: Slutspelsserien
{8384}: haha vinner oik trots allt aik får med sig blir man ju impad^^ haha och så får de en 5-3 är ju pinsamt haha
+ 1
Sv: Slutspelsserien
{8384}: ja jäklar händer mycket på 2 sekunder, ja IkO klart bättre gäller att de håller sig på banan så tror jag de vinner
+ 2
Sv: Slutspelsserien
{8384}: haha sikket mål. Tycker det känns ganska rättvist. Förutom utvisningarna känns det som oik haft hela matchen. Kan ju iof ändras totalt i tredje. Både oik och aik är sjukt ojämna. Kan de verkligen rå på ett shl lag? Det är kul och se energin i weigel även om det kanske är lite spel för tv. Men typ som hagelin mot khk. Skön energi man gärna ser från fler och oftare. Skulle vilja se den energin från fler i modo
Sv: Slutspelsserien
{8384}: ja härligt Go på 08-orna sett några matcher med Dif o där är det grym stämning med
+ 2
Sv: Slutspelsserien
{8384}: nog för att jag tror cmore förstärker ljudet som de sänker det i vissa matcher så har aik ett jäkla drag i arenan 😊
« Föregående · 1958293 · Nästa »