Timrå - MODO 19/9-06
« Föregående · 751132 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Salle: Hur sjutton kan 2-0 målet bli ett SH, som det står på hockeyligans liverapportering?
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Är det Modoklacken eller Timråhärmaporna som sjunger "röd och vit hockeydynamit" ?
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Lumber Jack: Nä. Radion kom ju igång, så nu håller jag på Timrå igen. Ända tills modoiterna kommer hem från E-on och klagar på fuskbygget. Då kanske jag blir ledsen och modoitisk.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
shinzawai: Vad är det nu för alldeles världsunikt som MoDo varit först med?
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
wap.hockeysnack.com
När modo väl fåttupp farten och tagit över spelet så gör döme en idiotsak när lindström muckat lite. Och då tappar man allt i en liten stund 2-0 och fan.
När modo väl fåttupp farten och tagit över spelet så gör döme en idiotsak när lindström muckat lite. Och då tappar man allt i en liten stund 2-0 och fan.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Dream Team: Jag går tillbaka till msnkonversationen. Här verkar allt vara sig likt. Nån säger nånting och du ser världens undergång i texten. Ciao.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Frisco: Möjligt att jag överdrev det hela en aning, och det var såklart onödigt, men likväl så tror jag inte att min fråga gick att missförstå, än mindre tolka som "världens undergång".
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
shinzawai: hade varit trevligt om timrå kunde göra mål utan att spela flipper. fan också.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
shinzawai: Jag avser inte att provocera. Tror du det så missförstår du mig helt. Jag bemötte bara ditt inlägg med en motfråga. Den ramsa du nämner, om jag nu ska orka bemöda mig att kommentera det, har nog använts av timråklacken ända sedan början av -90-talet. Varifrån ramsan kommer vet inte jag, men jag tvivlar starkt på att MoDo skulle vara förebilden.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
arnio: Vad jag förstår är det två mål där skotten tagit på MoDo-spelare och ett mål som är ett hårt stolpskott med retur och det hade nog inte ens er superfenomenaljättebästigaste Honken tagit.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Tralalalalaaa åh vad jag är glad! Allt verkar ju vara riktigt trevligt ikväll. Då var det då ett 5-3 läge. Grattis Gästrin!
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Dream Team:
Jag sjöng ramsan i MoDo-klacken under 70-talet i alla fall, så den användes vid SM-guldet vi tog då :)
Jag sjöng ramsan i MoDo-klacken under 70-talet i alla fall, så den användes vid SM-guldet vi tog då :)
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Gidde: Vad härligt att se att spelarna inte alls drar på sig några onödiga utvisningar denna match. Bör väl också betyda att på torsdag blir det knappt 3.000 åskådare i arenan.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Jaha. De inkontinenta hyndorna klarade inte av att låta bli att skvätta runt omkring på banan i år heller. Modoiterna hade fullt upp med att inte bli kissade på, vilket visade sig omöjligt. Spela var inte att tänka på denna match, men nästa då blir det skoj. Rumsrena motståndare på hemmaplan. Spännande.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Bragd-Birger: Ja, det var inte nådigt. Men nu tror jag att jag måste sova. Jag blev uttröttad av att vara missnöjd.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
NuMo: Nä, jag tror jag trummar lite missnöjt. Linköping på torsdag... enkla tre poäng. Vårt fina spel firar nya triumfer.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Paddan: Honken har slutat i Brynäs, nu har vi Sperrle och Kristan och de är nog inte fullt så fenomenala som Honken...
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Paddan: Jaha då var man nyss hemkommen från e-on arena. Skulle jag varit i SBA hade jag begärt pengarna tillbaka. Modo spelade helt ok i första perioden för att sedan rasaihop totalt. 3 spelare i modo kan kvitera ut godkänt i mina ögon Karol,Adam,Salle. Sundström,Viklund var i mina ögon sämsta modoiter.
Sundström hängde inte alls med i tempot när timrå trampa igång och viklund la väll 5 indianare + strula med pucken i egen zon.
Nä kan säga så mycket att det kan inte bli något sämmre spel från modo i alla fall. Backsidan fortfarande ett stort orosmoment.
Sundström hängde inte alls med i tempot när timrå trampa igång och viklund la väll 5 indianare + strula med pucken i egen zon.
Nä kan säga så mycket att det kan inte bli något sämmre spel från modo i alla fall. Backsidan fortfarande ett stort orosmoment.
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Paddan: Tyvärr så spelar det ingen roll längre. Säsongen är förstörd. Jag som tippat att det skulle bli så här för Modo.
MODO Hockey 55 55 0 0 0 165 - 0 +165 165
Jag tänkte att vi vinner alla matcher med 3-0. Nu kollade jag snabbt med pampers på förbundet och de sa att man inte kan godkänna mitt förslag om att Modo kan kompensera poängförlusten genom att vinna nästa match med 6-0. Poängavdraget kvarstår, säger de bestämt. Det känns som att de är mutade de där på förbundet. Säkert av några som inte kan hålla tätt.
Piss! Nu tippar jag detta negativa slutresultat således.
MODO Hockey 55 54 0 0 1 162 - 3 +159 162
MODO Hockey 55 55 0 0 0 165 - 0 +165 165
Jag tänkte att vi vinner alla matcher med 3-0. Nu kollade jag snabbt med pampers på förbundet och de sa att man inte kan godkänna mitt förslag om att Modo kan kompensera poängförlusten genom att vinna nästa match med 6-0. Poängavdraget kvarstår, säger de bestämt. Det känns som att de är mutade de där på förbundet. Säkert av några som inte kan hålla tätt.
Piss! Nu tippar jag detta negativa slutresultat således.
MODO Hockey 55 54 0 0 1 162 - 3 +159 162
Sv: Timrå - MODO 19/9-06
Springsteen: Du glömde ett ord.
"i". Sen skall "få" stå efter modo (som egentligen skall stavas med stora bokstäver någonstans, fast jag vet inte vart.)
Svaret är att det inte gick denna match, men att det knappast behövs nästa eftersom de redan är det.
"i". Sen skall "få" stå efter modo (som egentligen skall stavas med stora bokstäver någonstans, fast jag vet inte vart.)
Svaret är att det inte gick denna match, men att det knappast behövs nästa eftersom de redan är det.
« Föregående · 751132 · Nästa »