Framnäs: Västerås kunde inte hota oss. Vi har egentligen bara mött Oskarshamn som varit ett hyggligt motstånd.
Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
« Föregående · 2917349 Till forumet
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Framnäs: såg bara tredje perren men tyckte han gjorde det helt ok! Jag tycker iof inte han har varit i närheten så dålig så det har varit motiverat med total kölhalning
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Vargen: Samtidigt blir det lite löjligt att säga att nian och tian är riktigt motstånd, medan femman och sedan i serien är usla.
Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Willow: Jag tycker det är löjligt att utgå från tabellen och inte från hur matchen faktiskt såg ut. Jag har inte sagt något om att Södertälje är riktigt motstånd.
« Föregående · 2917349