Västervik - MoDo 22-10-26
« Föregående · 2397129 · Nästa » Till forumet
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9742}: kanske nämnt tidigare idag, Berg förmodligen tillbaka nästa vecka
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Heyerdal:
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
Se upp för Vela och Brickley, stänger ni ner dom så vinner ni denna match, annars är det tufft i Västervik, Leksand torskade där för ett tag sedan, va med från start så fixar ni detta.
Gäller och inte underskatta den här typen av lag.
Lycka till.
Synd att Berg inte är med idag heller, hade velat se honom. Blir er match på datorn och Mora - Djurgården på TV.
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9682}: Republiken är väl införstådd i detta dilemma. Att få finbesök av storlaget MoDo en fredagkväll i oktober, dessutom lönehelg, gör ju bara att Huvudstaden och Republiken lever upp.
Dock meddelar Presidenten, liksom undertecknad, att en seger borta mot AIK ikväll inte stör de diplomatiska relationerna mellan Republiken och MoDo.
Dock meddelar Presidenten, liksom undertecknad, att en seger borta mot AIK ikväll inte stör de diplomatiska relationerna mellan Republiken och MoDo.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Min streaming avbryts ibland av ”Maximalt antal strömmar är uppnådd, starta om från början:(
DICKEN målar :)
DICKEN målar :)
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{7639}: Modo behöver bli bättre på att screena spelare i egen zon, löven är fruktansvärt bra på detta och vi skulle behöva praktisera det mer för att ge våra backar lite extra tid med pucken.
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9742}: Undrar om Gradin åkte med i bussen i dag och hade ett par nyskrivna klara kontrakt i portföljen för att lägga upp på bordet och visa deras jänkare. Kolla här grabbar,..
Vad aäger ni om att lira hockey i FOPPALAND!
"Kom upp till oss efter Jul så hitta vi på något kul."
Vad aäger ni om att lira hockey i FOPPALAND!
"Kom upp till oss efter Jul så hitta vi på något kul."
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
jonsson: Jag tycker att Guden varit sjukt bra idag, även om han inte haft mycket att göra så har han gjort allt riktigt bra.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{5647}: Han har ju räddat, det är väl det primära, men jisses vad stökig han är i kassen, ligger på rygg, rullar runt, sprattlar med benskydden och har sig, längesedanmman sett en så Oortodox spelstil.
Men så länge han motar puckarna så tänker jag inte jag klaga iaf.
Men så länge han motar puckarna så tänker jag inte jag klaga iaf.
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Heyerdal: Tycker vi som vanligt är grymt bra i första. Trots att skotten är jämna är det verkligen klasskillnad.
+ 5
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Bad_Brett:
3 kedjan är riktigt bra på att störa motståndarnas uppspel. Är imponerad av Marenis spelintelligens!
3 kedjan är riktigt bra på att störa motståndarnas uppspel. Är imponerad av Marenis spelintelligens!
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Bad_Brett: Ja, oroväckande bara att det alltid kommer en andra-period. När förstafemman får till det är det njutbart
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Passiv och loj inledning av andra perioden i vanlig ordning, men guden ser stabil ut än så länge
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Sigge: Nån i Modo-klacken har en stor och otroligt fin 2-pinnars föreställande en MoDo-tröja från 91-ish. Eloge till dig!
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Sigge: Södergran ser piggare ut än vanligt, vore kul om han fick näta, för han har väl inte gjort en poäng ännu?
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Robin Ztorken L: jo han nätade mot AIK i premiären det är ända poängen
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Robin Ztorken L: Nätade väl i premiären.
Vet inte vad han har för självbild men tror vi skulle ha stor nytta av honom om han accepterade en roll i tredje, verkar dock som att han "vill producera" och siktar på en topp-6 roll.
Vet inte vad han har för självbild men tror vi skulle ha stor nytta av honom om han accepterade en roll i tredje, verkar dock som att han "vill producera" och siktar på en topp-6 roll.
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Robin Ztorken L: Vet att vi avhandlat detta men är det någon som hittat matchen på ip tv?
Jag hittar den i appen på mobilen men inte på tv’n?
Jag hittar den i appen på mobilen men inte på tv’n?
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Vela är grym på tekningar. Han och Brickley hade man ju inte tackat nej till
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Gavelo: matchen verkar inte streama på några (superlagliga) hemsidor heller.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Sigge: Inte lätt att spika igen nere i Västervik...
Är ju dock mer eller mindre NHL-size på rinken, kanske passar guden ;-)
Är ju dock mer eller mindre NHL-size på rinken, kanske passar guden ;-)
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Gör vi inte mål mot såna här köttmurlag så får man förr eller senare spela 3-5. Detta kommer eskalera i tredje. Underskatta aldrig kreativiteten hos domarna i hockeyallsvenskan
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Smurfen: Nej en enda pinne är inte ok, någonsin , som forward, men han ser piggare ut i kväll
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Sigge: Inte våran bästa andra period.. men samtidigt inte våran sämsta. Spelet funkade inte men tycker inställningen är där.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9233}: Marenis ser fortfarande sjukt seg ut. Hans kedja fungerar inte men den får fortsätta match på match.
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Robin Ztorken L: Giganten leder serien. Två trissor i Kryllan nu i tredje.
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tyler Durden: Marenis känns mer och mer som en felrekrytering, dåligt tempo och hittar absolut ingen kemi med sina 2 kedjekamrater.
« Föregående · 2397129 · Nästa »
Första bortamatchen på länge, Västervik kommer med 2 starka matcher men hoppas MoDo gör tre gedigna perioder och fixar ännu en seger.
Men se upp för Brickley och som vanligt Victor Öhman