1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507710 inlägg · 4189 ämnen

Västervik - MoDo 22-10-26


Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Monno:
Ja Wernblom var skadad men fått rätt mkt speltid sedan han kom tillbaka, LP verkar petad.

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: gjorde comeback ikväll, blev skadad fick en slashing på tummen

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9108}:
Tackar helt missat

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: Tänk när alla högerskyttar måste slåss för ett kontrakt hos Giganten...

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9682}: Jag är högerskytt, dessutom ständig medlem

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9682}:
Mörker sedan augusti inget köp! Men 3p är iaf ett litet plåster på såret

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: Växlande över till KIK och då sade kommentatorn att LP var skadad.

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{5647}: Vad jag har hört tidigare så hade LP fått nån typ led skada i ena foten där av att han inte spelar

Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Smurfen:
Fick tummen bruten enligt Gath

« · 2397402

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB