+ 2
Västervik - MoDo 22-10-26
« Föregående · 2397402 Till forumet
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: gjorde comeback ikväll, blev skadad fick en slashing på tummen
+ 1
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: Tänk när alla högerskyttar måste slåss för ett kontrakt hos Giganten...
+ 4
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{9682}:
Mörker sedan augusti inget köp! Men 3p är iaf ett litet plåster på såret
Mörker sedan augusti inget köp! Men 3p är iaf ett litet plåster på såret
+ 3
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
Tarasov: Växlande över till KIK och då sade kommentatorn att LP var skadad.
+ 2
Sv: Västervik - MoDo 22-10-26
{5647}: Vad jag har hört tidigare så hade LP fått nån typ led skada i ena foten där av att han inte spelar
+ 1
« Föregående · 2397402
Ja Wernblom var skadad men fått rätt mkt speltid sedan han kom tillbaka, LP verkar petad.