Det beror nog på att han har släktingar som bor och jobbar inom Mora IK som detta först och främst detta rykte uppstod. Sen att han brukats skådats ute på Moras uteställen med en drink eller två i handen gör nog inte saken sämre. Dock aldrig något som vart ett sk. "seriöst" rykte.
Bekräftar hans flytt gör de väl knappast. Han har fortfarande inte fått något konkret anbud, men däremot har han fått indikationer på att när konflikten är löst kommer han att få det.
I övrigt kan jag omöjligt förstå hur någon skulle ha kunnat tänka sig Steen som ett nyförvärv till Mora.
zeb: Jag tror inte att någon ES klubb är villig att sticka ut hakan och värva en så "het potatis". Blir det spel i Sverige så kommer det att bli MIF. Det är nog det enda lag som är villiga att ta emot sån kritik.
Sensommarväder, mysiga gator och uteserveringar...låter i mina öron som en svår konkurrent till SCA-cupen. Kan dock bli kvällstidningsrubriker när bussen inte orkar över Hallandsåsen pga överlast!
Stigsson: i Fotboll så....är medlem i bajen fans.... är på mellan 7-10 matcher per år i allsvenskan..... sen brukar ja se nån hockeymatch per år också.....
Stigsson:hur är det med Shawn Horcoff går mycket snack om att han skulle kunna nobba NHL och Edmonton för att stanna i Mora....eller eventuellt dra till Schweiz ?
Anders i Budum: Taket kommer inte höjas till nästa säsong.
Köerna ut kommer troligtvis att vara kvar.
Dom övriga sakerna du nämner kommer att bli bättre i år eftersom man har flyttat grindarna längre ut till entrédörrarna just för att få en större "mingelyta".
Startar ett nytt inlägg och hoppas att moderatorerna inte plockar bort det direkt...Hur blir det med vårt hockey tempel? Kommer taket höjas, samt försvinner dessa långa köer när man skall hem? Sen undrar jag, måste man stå och snacka skit precis i utloppet av gången, där alla måste fram för att komma ut? Kan man inte stå nån annanstans för att få det att flyta bättre? Än värre..måste Audi Video butiken ha ett lotteristånd där åxå?
Det beror nog på att han har släktingar som bor och jobbar inom Mora IK som detta först och främst detta rykte uppstod. Sen att han brukats skådats ute på Moras uteställen med en drink eller två i handen gör nog inte saken sämre. Dock aldrig något som vart ett sk. "seriöst" rykte.