Lars Johansson är nu enligt swehockey även reggad för Borlänge HF vilket innebär att han kan gå emellan div 1 hockey och J20/Elit hur han vill fram till 31/1 2007.
Lars Johansson
« Föregående · 751944 Till forumet
Sv: Lars Johansson
Db_04: Tycker det är rätt konstigt endå att han hammnar i division 1. Menar han spelade ju riktigt bra av det jag såg i SCA Cupen. Borde ju kunna bli utlånad till en allsvensk klubb ? :D
Sv: Lars Johansson
Cyklob: tycker inte jag är de minsta konstigt....finns nog nästan ingen allsvensk klubb där han kan gå in få speciellt mycke matchtid.
Borlänge ska ju vara ett av dom bästan div 1 lagen även om dom inte visade det i går.
« Föregående · 751944