Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
« Föregående · 495128 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Såg Mikkola i träningsmatchen mot Leksand i somras...iofs tidigt på säsongen, men en jävla speed. Inget dåligt "nyförvärv"
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Gusten:
ja, ett klart spännande tillskott, så här i vädringstider.
spännande med er schizofrena Ronald också, i varje fall vad gäller vilken klubb han signat.
ja, ett klart spännande tillskott, så här i vädringstider.
spännande med er schizofrena Ronald också, i varje fall vad gäller vilken klubb han signat.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Hoppas att axeln håller. Sånt där har ju en tendens att spöka på nytt
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Ja, jag var lite rädd att webradiokillarna skulle säga att det var nån vid lineupen iklädd Djurgårdströja som såg förvirrad ut....puh...
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Har precis satt igång datorn, hur låter det. Vilket lag har börjat bäst? Har Niko varit på isen? Går det bra för´n?
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Step:
Niko har varit på plan, men det har ännu inte hänt så där väldigt mycket. Nyss en av få riktiga chanser - denna gång för Brynäs.
Niko har varit på plan, men det har ännu inte hänt så där väldigt mycket. Nyss en av få riktiga chanser - denna gång för Brynäs.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
Och här det andra.
31.05 2 - 0 SH1 Brynäs 15. JOHANSSON, Jacob
(36. LIND, Mikael)
Och här det andra.
31.05 2 - 0 SH1 Brynäs 15. JOHANSSON, Jacob
(36. LIND, Mikael)
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru: Ett hade varit nog, formen är inte vad den borde vara. Eller? PP och inget mål.....
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
...och nu kom det andra. Rent statistiskt tror jag vi har vunnit betydligt fler matcher där vi legat under med 0-2 än matcher där vi har haft ledningen med 2-0 (som i förrgår).
...och nu kom det andra. Rent statistiskt tror jag vi har vunnit betydligt fler matcher där vi legat under med 0-2 än matcher där vi har haft ledningen med 2-0 (som i förrgår).
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Ingen riktig skärpa hos Hossa enligt webradion, känns som om man känner igen det.....
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Step:
Brynäs NHL-gosse Phillips klev av i andra, och eventuellt får BIFF på runt på fem backar.
Brynäs NHL-gosse Phillips klev av i andra, och eventuellt får BIFF på runt på fem backar.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Kunde man göra två på Lundkvist och Frölunda borde väl tre-fyra stycken vara rimligt på BIF.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Skulle just skriva om paralleller med SSK-matchen förra veckan (1-2 kom väl i åttonde minuten). Men det sket sig ju raskt. Ny Brynäsutvisning i alla fall.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
insu:
visserligen behöver Brynäs poängen bättre, men det hade inte gjort ont med ett 3-3-mål nu.
visserligen behöver Brynäs poängen bättre, men det hade inte gjort ont med ett 3-3-mål nu.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Snälla, inte ytterligare en sån där uddamålsförlust. Vi har ju gjort som vi ska - släppt till 0-2 och allt det där.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Metal Guru:
Kanske inte sådär jättesmart att dra på sig en tvåa för eftersläng när det har gått 58.02 och man ligger under med ett mål va?
Kanske inte sådär jättesmart att dra på sig en tvåa för eftersläng när det har gått 58.02 och man ligger under med ett mål va?
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Aj Aj Aj. Inte kul. Nummerärt underläge och nästan ingen tid kvar, tom kasse. Strecket närmar sig med oroväckande hastighet.
Sv: Matchtråd Brynäs-Mora 25/1
Ingen uddamålsförlust. Så skönt (drypande ironi). "En kvittering hade inte varit orättvis" säger kommentatorerna.
« Föregående · 495128 · Nästa »
förra gången i Gavlerinken gjordes det 14 mål. hur många blir det ikväll?
vi har idag en tredjelinje bestående av:
BERGQVIST, Kenneth
20. SANDBERG, Magnus
44. MIKKOLA, Niko
Elitseriepremiär m.a.o.
Lycka till Niko.