Tubest: Tycker ändå att Lasse ska få stå.
Inlägg: 1118399
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 08/09
morahockey:
Det har ja tyckt länge.........lite förvånad att han är kvar överhuvudtaget ja.
Det har ja tyckt länge.........lite förvånad att han är kvar överhuvudtaget ja.