Inlägg: 1118402
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 08/09
Tubest: Frågan är väl om det inte hade varit bättre,Juha är nog inte billig,Tror laget är för svagt att gå upp i år,Tyvär
Det har ja tyckt länge.........lite förvånad att han är kvar överhuvudtaget ja.