Inlägg: 1128392
Svarskommentarer
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
Barbapappa:
Ja de verkar ju rätt håglösa bägge två. Möjligt att de eller åtminstone Södertälje börjat ladda för kvalserien, men det känns lite långsökt. Rögle blev ju utspelade enligt min kollega, som i och för sig är Luleå fantast. Förra året verkade det ju vara en fördel för Brynäs att förberedda sig på kvalserien.
Ja de verkar ju rätt håglösa bägge två. Möjligt att de eller åtminstone Södertälje börjat ladda för kvalserien, men det känns lite långsökt. Rögle blev ju utspelade enligt min kollega, som i och för sig är Luleå fantast. Förra året verkade det ju vara en fördel för Brynäs att förberedda sig på kvalserien.
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
Barbapappa: Och Leksand och AIK går upp då ? ;0)
jag tror att både rögle och södertälje åker ur i år.