Barbapappa: Och Leksand och AIK går upp då ? ;0)
Inlägg: 1128395
Svarskommentarer
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
horcoff: förhoppnings vis så kan mora snyta en av platserna men det tror jag inte att vi gör.
jag tror att aik och västerås går upp.
hoppas iaf. att lif inte går upp utan oss.
jag tror att aik och västerås går upp.
hoppas iaf. att lif inte går upp utan oss.