Inlägg: 1128515
Svarskommentarer
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
Barbapappa: Äh, lif kan få gå upp...så kan vi spela ner dem nästa säsong :P
jag tror att aik och västerås går upp.
hoppas iaf. att lif inte går upp utan oss.