Inlägg: 1128533
Svarskommentarer
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
Barbapappa: Ja och det skall ju naturligtvis toppas med att vi går upp. För det tror jag tyvärr inte att vi gör via den här säsongens kval.
sant, hade varit väldigt kul att få skjuta ner dom från tronen ännu en gång ;)