Barbapappa: Ja och det skall ju naturligtvis toppas med att vi går upp. För det tror jag tyvärr inte att vi gör via den här säsongens kval.
Inlägg: 1128625
Svarskommentarer
Sv: Vilka elitserielag kommer att spela om ett nytt kontrakt
Nalia:
självklart så ska vi upp igen och det senast nästa säsong, jag tror dock att kvalserien i år är ett måste, för att vi ska vara fortsatt intressanta på marknaden, både när det gäller spelare och sponsorer.
och visst skulle vi nog kunna ställa till det för leksand i ks iaf. det tror jag definitivt.
självklart så ska vi upp igen och det senast nästa säsong, jag tror dock att kvalserien i år är ett måste, för att vi ska vara fortsatt intressanta på marknaden, både när det gäller spelare och sponsorer.
och visst skulle vi nog kunna ställa till det för leksand i ks iaf. det tror jag definitivt.