Inlägg: 1160745
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Massebros:
Väldigt synd att Adam lämnar då han är en offensiv back med ett bra skott. Jag är väldigt förvånad över att MIK inte förlängde. Nu är blir det samma problem igen att få in bra backar, det behövs flera.
Väldigt synd att Adam lämnar då han är en offensiv back med ett bra skott. Jag är väldigt förvånad över att MIK inte förlängde. Nu är blir det samma problem igen att få in bra backar, det behövs flera.
Lycka till i Kalpa Adam!