Inlägg: 1160895
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen: Jag håller med dig Hakan!
Jag tycker att Adam har fått oförtjänt mycket skit!
Tycker ni att Juha Alén och Ross Lupaschuck var säkra i försvarsspelet...
Jag tycker att Adam har fått oförtjänt mycket skit!
Tycker ni att Juha Alén och Ross Lupaschuck var säkra i försvarsspelet...
Väldigt synd att Adam lämnar då han är en offensiv back med ett bra skott. Jag är väldigt förvånad över att MIK inte förlängde. Nu är blir det samma problem igen att få in bra backar, det behövs flera.