Hakan Olsen: Om jag tolkar dina uppgifter rätt så skulle Örebro vinna SM guld om dom hade spelat i ES för det finns inte ett enda ES lag som når upp i Örebros cm/kg-siffror? ;-)
Inlägg: 1164779
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
Det vore intressant om du kan räkna ut det samma för ES-lagen.
Det vore intressant om du kan räkna ut det samma för ES-lagen.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
(kg/cm) x 100 är det jag räknade fram. Klart att det inte är allt, men det säger en del om vilka spelare som kan sättas in framför målen. Naturligtvis skall de kunna spela hockey oxå.
(kg/cm) x 100 är det jag räknade fram. Klart att det inte är allt, men det säger en del om vilka spelare som kan sättas in framför målen. Naturligtvis skall de kunna spela hockey oxå.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson: Äh, de siffrorna rättar tills sig efter sommarträningen;)