Inlägg: 1164861
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Hakan Olsen: Tror du att jag skulle påstå att ES-lagen är sämre än Örebro utan att först ha kontrollräknat för att kunna backa upp mitt påstående? ;-)
Det vore intressant om du kan räkna ut det samma för ES-lagen.