Hakan Olsen: Tror du att jag skulle påstå att ES-lagen är sämre än Örebro utan att först ha kontrollräknat för att kunna backa upp mitt påstående? ;-)
Inlägg: 1164863
Svarskommentarer
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
För att få upp storleken i laget kan vår gamla bekanting Tribuncovs och Kristian Kundroc vara ett par alternativ på backsidan, 53 respektive 52.
För att få upp storleken i laget kan vår gamla bekanting Tribuncovs och Kristian Kundroc vara ett par alternativ på backsidan, 53 respektive 52.
Sv: Silly Season inför säsongen 2009/10
Stigsson:
Det är bra, lägg ut data. Jag tycker det är intressant med en jämförelse. Ser inte att det är varken sämre eller bättre, det är ingen prestation i sig att ha högre massa/längd förhållande. Det indikerar bara hur lagen grovt sett har för spelare. ;-))
Det är bra, lägg ut data. Jag tycker det är intressant med en jämförelse. Ser inte att det är varken sämre eller bättre, det är ingen prestation i sig att ha högre massa/längd förhållande. Det indikerar bara hur lagen grovt sett har för spelare. ;-))