Sv: Match-chat, Mora-Malmö 30/10
Tro vad Harald säger till pojkarna i periodpausen?!
Nog tycker man att Mora borde ha skapat lite fler farligheter än så här?!
Men min radion buffrar nåt så f*rbannat...så jag har säkert missat en hel del *skratt*