Sv: Anständig och Korrekt Matchtråd. MIK-TIK 11/12
Metal Guru:
Skönt att höra nu när man börjar att närmar sig 40 strecket...;0)

Vet du om det finns någon Mora supporter sektion här i Göteborg??